Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  portal*portal*  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 opvoeden blauwe rus

Ga naar beneden 
+2
Priscillia
conny-erica
6 plaatsers
AuteurBericht
conny-erica
embryo
embryo



Aantal berichten : 2
Registration date : 22-10-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimema okt 22 2007, 10:17

Wij hebben onlangs een blauwe rus aangekocht. Onze kleine rakker is ondertussen 6 maand oud en het gaat van kwaad naar erger. Tegen de nieuwe tv springen(lcd) is geen aardigheid, en onze kast moet het ook altijd bekopen.
's Avonds hebben we geen minuut rust meer, ze springt constant op en af de TV kast. om horendol van te worden.
Koopt een mens daar een pracht van een krabpaal voor maar de stoelen vind ons poesje leuker. Overdag lukt het nog maar vanaf het avond word, en de tv gaat aan, is er geen huis mee te houden.
Is er iemand die mij goede raad kan geven om dit af te leren, het lukt ons niet.
Alvast bedankt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Priscillia
Admin
Admin
Priscillia


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 37
Localisation : oostende-ruiselede (west-vlaanderen)
Emploi : profesioneel trimster-fokker
Loisirs : dieren
Registration date : 06-04-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimema okt 22 2007, 11:33

om dit proberen dat af te leren kun je haar mischien in een bench zetten,of je laat haar s'avonds in de bench als je een beetje gerust wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogsandfriends.be
trientjeuh
embryo
embryo



Aantal berichten : 4
Registration date : 15-11-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimedo nov 15 2007, 11:33

Dus eens de TV opstaat reageert ze zo??
Ik zou eens proberen zonder TV en zien of ze zo ook reageert en dan mss is proberen met de bench zoals priscillia zegt ...

Mss eerst naar de oorzaak zoeken en dan pas ondernemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
conny-erica
embryo
embryo



Aantal berichten : 2
Registration date : 22-10-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimezo nov 25 2007, 22:13

Mogen wij effe iets vragen aan jullie?

We hebben er een nieuwe aanwinst bij... een brits korthaar poesje. Schattig ...Lief.... maar luisteren pfff. Zij luistert niet naar haar naam, of als je haar roept gebeurt er niets. Geen reaktie.

Is er iemand die weet hoe je kan testen of er iets mis is met haar gehoor. Onze andere poes reageerde tenminste wanneer je iets zei tegen haar.

Ze is naar de dierenarts geweest bij aankoop ze zou niets mankeren.
Is er iemand die weet hoe het dan zit want ze heeft een stamboom, maar als er echt iets mis is met haar oortjes, vrees ik dat die
stamboom er niet veel meer toe doet he [img][/img][i]
Terug naar boven Ga naar beneden
annemie
embryo
embryo



Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 68
Localisation : Lierde
Emploi : huisvrouw
Loisirs : kinderen, dieren, lezen, tv, pc
Registration date : 15-11-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimema nov 26 2007, 07:30

om te weten of ze iets mis is, heb je andere dieren?
mijn katten reageren fel op geblaf(duiken ze naar hun slaapplaats want dan komt er bezoek) of als ze slaapt maak plots fel geluid naar haar, als ze dan ni reageert, ja, doe ze dan maar onderzoeken want dan is er echt iets mis!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemie
embryo
embryo



Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 68
Localisation : Lierde
Emploi : huisvrouw
Loisirs : kinderen, dieren, lezen, tv, pc
Registration date : 15-11-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimema nov 26 2007, 07:35

Mijn oudste bouvier in huis kijkt mee tv en reageert er ook op!!! en mijn jongste kat springt op tv en probeert die mannekes en zo daar te vangen, ik denk dat uw kat gewoon wil spelen!!!Wil ik dat ze tv gerust laat dan zet ik haar in de badkamer of leid haar af met speelgoed!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemie
embryo
embryo



Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 68
Localisation : Lierde
Emploi : huisvrouw
Loisirs : kinderen, dieren, lezen, tv, pc
Registration date : 15-11-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimema nov 26 2007, 07:40

ik kom even terug op dat krabben aan stoelen en zo!!!
ik kocht ook krabpaal en die staat nu op zolder!!!Mijn katten bleven maar krabben waar niet mocht! ik deed het volgende: op de plaats waar ze het meeste krabten hing ik een stuk tapijt tegen (stuk van oud tapijt) en ze gingen voortaan daar altijd krabben, goedkoop en gedaan met kapot papier en meubels!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vicky
adult
adult
Vicky


Vrouw
Aantal berichten : 443
Leeftijd : 47
Localisation : Lommel
Loisirs : Dieren en Olmense Zoo
Registration date : 22-11-07

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimema nov 26 2007, 11:45

Als ze ergens krabben waar het niet mag kan je ze ook altijd eens verrassen door ze nat te sproeien met een plantenverstuiver, en dit moet dan in het gezicht gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chihuahuaforum.forumup.be
heleen343
embryo
embryo



Aantal berichten : 14
Registration date : 06-02-08

opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitimewo feb 06 2008, 13:30

er kan altijd iets misgelopen zijn tijdens de geboorte en daarom dat ze niet zo goed luisterd iets met haar oren of zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





opvoeden blauwe rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: opvoeden blauwe rus   opvoeden blauwe rus Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
opvoeden blauwe rus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Katten :: Opvoeding-
Ga naar: