Delilah is opereerd geweest gisteren bij de dierenarts zij had een baarmoederonsteking zij moeste gisteren voor haar leven vechten nu is zij al beter ze neemt nu antibiotica normaal was zij in verwachting maar ze was toch niet in verwachting maar nu kan ze wel nooit meer pups hebben ik ga jullie wel nog op de hoogte laten weten...
Vicky adult
Aantal berichten : 443 Leeftijd : 47 Localisation : Lommel Loisirs : Dieren en Olmense Zoo Registration date : 22-11-07
Aantal berichten : 233 Leeftijd : 58 Localisation : st truiden (limburg) Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: Delilah ziek wo jan 09 2008, 15:30
hoi meid wat erg zeg . ik hoop dat alles goed komt hoor . gaat het hier over de schi-tzhu ? wij hadden thuis vroeger ook een schi-tzhu teefje en die had baarmoederkanker ze hebben haar toen ook geopereerd het was toen ook vechten voor haar leven , maar da gaat goed komen hoor het ziet er niet uit en ze lijken levens loos maar da's maar even en dan is ze terug de oude . kijk wel goed dat je haar geregeld van de eene zij op de andere lecht , anders gaat ze doen of ze geen adem meer krijgt , dus niet paniekeren als ze dat doet gewoon even erleggen en het is inorde . veel sterkte en hou ons op de hoogte .
Aantal berichten : 58 Leeftijd : 44 Localisation : oost-vlaanderen Registration date : 06-04-07
Onderwerp: Re: Delilah ziek ma jan 14 2008, 18:14
ocharme 't beestje heeeeeeeeeel veel sterkte
lady heeft ook iets, maar ze weten nog niet wat, is nu al van februari dat we sukkelen, eerst alsmaar eens oort schijnzwangerschappen nu te hoge waarden van lever en nieren, ze wordt ook erg agressief, weet neit goed wat doen er mee
Aantal berichten : 233 Leeftijd : 58 Localisation : st truiden (limburg) Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: Delilah ziek za jan 19 2008, 15:07
hij da ziet er heel goed uit is ook goed gedaan als ik het zo zie . nog veel sterkte met haar . en wa lady betreft talcha ik zou eens naar een dieren ziekenhuis gaan . hebben wij bij ons lady vroeger ook gedaan hadden ook direkt antwoord met wat ze toen had .