Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  portal*portal*  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Wandelen in het bos

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vicky
adult
adult
Vicky

Vrouw
Aantal berichten : 443
Leeftijd : 47
Loisirs : Dieren en Olmense Zoo
Registration date : 22-11-07

Wandelen in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Wandelen in het bos   Wandelen in het bos Icon_minitimevr jan 18 2008, 15:07

Maandag was Kim met onze Sheba en Darco naar het bos gaan wandelen. Omdat ons Joke niet graag wandelt had ik haar meegenomen naar mijn ouders thuis.
Ik was daar nog niet lang of ik kreeg al telefoon van Kim. Toen ik zag dat Kim belde dacht ik al dat er iets aan de hand was. Hij zei me dat Darco een echte kastaar is.
Hij had Darco in het bos los gelaten zodat hij zich eens goed kon uitkuren. Plotseling kwam er een wandelaar aan, gelukkig had die geen hond bij maar Kim was net te laat om Darco nog aan de riem te doen.
Tja, Darco denkt dat iedereen hem moet aaien en met hem spelen. Dus wat doet Darco?
Hij rent achter die wandelaar aan begint er tegen te blaffen. Kim maar roepen maar mijnheertje kwam niet.
Kim dan maar naar de wandelaar gegaan om Darco te gaan halen, mijnheertje begint rond te crossen zodat Kim hem niet kon te pakken krijgen.
Het was een vermoeiende wandeling voor het baasje...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chihuahuaforum.forumup.be

Wandelen in het bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Honden :: Honden overige-
Ga naar: