Aantal berichten : 443 Leeftijd : 47 Localisation : Lommel Loisirs : Dieren en Olmense Zoo Registration date : 22-11-07
Onderwerp: Was me dat schrikken! zo apr 06 2008, 09:33
Rond 10 uur krijgen ze hier altijd een hondenstokje. Sheba is dan altijd zo hevig, schrik dat één van de anderen het zal afpakken. Door haar gulzigheid verslikt ze haar en ze heeft een paar keer hard moeten hoesten maar verder niets aan de hand. Ik draai mij om om te kijken of het voorbij was en plots zie ik een hele bloedvlek op haar zetelovertrek. Ik schrok en dacht dat dat uit haar mond was gekomen maar dat bleek niet zo te zijn. Ik begon te kijken van waar het kwam en toen zag ik dat ze een bloedneus had. Ik wist eigenlijk niet meteen wat doen en heb maar snel een handdoek genomen en die tegen haar neus gehouden. Uiteindelijk is het bloeden dan toch gestopt.
sonja&zipke moderator
Aantal berichten : 233 Leeftijd : 58 Localisation : st truiden (limburg) Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: Was me dat schrikken! zo apr 06 2008, 14:23
oei , ik zou ook schrikken hoor. ik hoop dat het nu beter is , toch maar even in het oog houden .
Vicky adult
Aantal berichten : 443 Leeftijd : 47 Localisation : Lommel Loisirs : Dieren en Olmense Zoo Registration date : 22-11-07
Onderwerp: Re: Was me dat schrikken! di apr 08 2008, 16:21
Ik heb voorlopig niets meer gezien aan haar neus
sonja&zipke moderator
Aantal berichten : 233 Leeftijd : 58 Localisation : st truiden (limburg) Registration date : 10-04-07
Onderwerp: Re: Was me dat schrikken! di apr 08 2008, 18:32
a da's goed zo .
peggy baby
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 54 Localisation : vrasene(oost-vlaanderen) Emploi : arbeidster Loisirs : wandelen,dieren Registration date : 20-04-07
Onderwerp: Re: Was me dat schrikken! di apr 08 2008, 19:20
ja,dat is schrikken als er zoiets gebeurt,gelukkig was het niets ernstig ben blij dat het beter is
Vicky adult
Onderwerp: Re: Was me dat schrikken! wo apr 09 2008, 15:37
Ik heb gisteren toch maar eens naar de DA gebeld en het komt door de verslikking door de druk van het hoesten.