Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  portal*portal*  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Caviaflat maken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vicky
adult
adult
Vicky

Vrouw
Aantal berichten : 443
Leeftijd : 47
Loisirs : Dieren en Olmense Zoo
Registration date : 22-11-07

Caviaflat maken Empty
BerichtOnderwerp: Caviaflat maken   Caviaflat maken Icon_minitimewo nov 28 2007, 16:22

Mijn man en ik zijn druk bezig met het bouwen van een caviaflat. Ik heb ondertussen 3 caafjes en de kooi wordt toch wel een beetje te klein. Ze zullen een grote flat krijgen: 1 m 80 hoog, 70 cm breed en 50 cm diep. Ze zal 5 verdiepingen tellen, 4 verdiepingen om altijd te gebruiken en de onderste houden we vrij voor als er ééntje ziek is.
Foto's volgen nog. Hopelijk zullen ze er veel plezier aan beleven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chihuahuaforum.forumup.be
leen
baby
baby
leen

Vrouw
Aantal berichten : 82
Leeftijd : 56
Registration date : 19-06-07

Caviaflat maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caviaflat maken   Caviaflat maken Icon_minitimewo nov 28 2007, 17:08

AMAII dat wordt geen caviaflat maar een caviavilla. Ben wel benieuwd naar de fotos... bounce

Mijn 2 caviaatjes lopen in de voliere rond in de lente-zomer dan hebben ze een oppervlakte van 2m op 1m50. In de herfst-winter laat ik ze altijd binnen overwinteren dan moeten ze wel ineens in een kleiner hok van 1m op 50 of 60cm denk ik...

Heb jij een koppeltje?
Vicky
adult
adult
Vicky

Vrouw
Aantal berichten : 443
Leeftijd : 47
Loisirs : Dieren en Olmense Zoo
Registration date : 22-11-07

Caviaflat maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caviaflat maken   Caviaflat maken Icon_minitimewo nov 28 2007, 17:12

Ik heb 3 mannetjes. We zijn buiten ook bezig met iets te maken zodat ze met mooi weer naar buiten kunnen.
http://chihuahuaforum.forumup.be
Gesponsorde inhoud

Caviaflat maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caviaflat maken   Caviaflat maken Icon_minitime

Caviaflat maken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt