Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt wo dec 05 2007, 11:50
het is echt schoon gemaakt geweest proficiat
Vicky adult
Aantal berichten : 443 Leeftijd : 47 Localisation : Lommel Loisirs : Dieren en Olmense Zoo Registration date : 22-11-07
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt wo dec 05 2007, 12:29
Nu hebben ze 4 verdiepingen om op te wonen en te spelen. Ik had voor hen 2 villa's gekocht om er in te zetten maar die zijn ze al volop aan het slopen!
peggy baby
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 54 Localisation : vrasene(oost-vlaanderen) Emploi : arbeidster Loisirs : wandelen,dieren Registration date : 20-04-07
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt wo dec 05 2007, 16:52
daar zullen ze veel plezier in hebben de cavia's proficiat met deze mooie caviaflat
leen baby
Aantal berichten : 82 Leeftijd : 56 Localisation : antwerpen Registration date : 19-06-07
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt wo dec 05 2007, 21:09
Mooie fotos, superleuk gemaakt, de caviatjes zullen piepen van geluk met hun nieuwe villa.....
Vicky adult
Aantal berichten : 443 Leeftijd : 47 Localisation : Lommel Loisirs : Dieren en Olmense Zoo Registration date : 22-11-07
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt do dec 06 2007, 13:40
We hebben er sinds vannacht een nieuwe cavia bij: Tarzan, onze zwarte kater gaat er ook in liggen!
Talcha moderator
Aantal berichten : 58 Leeftijd : 44 Localisation : oost-vlaanderen Registration date : 06-04-07
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt ma dec 24 2007, 15:02
waw mooi zeg !! ik vraag mijn ventje al paar maand zo iets te maken voor mijn chinchilla's... cavia's vind ik ook erg mooi maar ken er niets van
Vicky adult
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt di dec 25 2007, 07:42
We hadden zoiets ook nog nooit gemaakt en het is goed gelukt voor de eerste keer
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt
Ik ben zo trots op de caviaflat die mijn man heeft gemaakt